Eindelijk aangekomen!

16 december 2017 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd maar uiteindelijk zijn we dan op onze bestemming in Raglan aangekomen. Zoals jullie zeker al mee hebben gekregen is de start niet zo super geweest...om het maar zachtjes uit te drukken! Te veel sneeuw in Nederland, vlucht geannuleerd, heeeel veeel telefoontjes, tot alweer geen stoelen ol de vlucht naar Guangzhou😏. Dan is het toch fijn als je oude klasgenootje bij KLM zit en zich alle moeite doet om je nog weg te krijgen...zo snel mogelijk. Danke Ilja, dankzij jou kunnen we nu eindelijk genieten.

Na 24 uur vliegen onder het genot van vele maaltijden, drankjes en filmpjes kwamen we werst in Dubai aan en vervolgens in Auckland. Het was voor ons beide de eerste lange reis, maar wil je ergens komen....moet je er iets voor over hebben. En met een lekker wintje of een gin-tonic bij het ontbijt.....nee wij zijn niet erg, maar he hebt echt geen idee meer in welke tijdszone je zit. Het ene moment is het licht, het volgende donker!

En daar stond Asje in Auckland ons welkom te heten met een dikke knuffel. Na een reis door het slingerende landschap, en ja...onze As houdt wel van gas geven in haar 4wheel aangedreven car, kwamen we in ons knusse vakantiehuisje aan. Wat een heerlijk plekje.

Lekker gedoucht zijn we het dorp/stadje ingelopen en deze trip lieg ons al de mooie ligging zien van waar we zijn terecht gekomen. Samen met As een geweldig Nieuw-Zeelands IPA bier gedronken met een lekkere burger...onze dag is helemaal goed.

Voor ons is het nu bijna 20.00uur s'avonds en zullen onze oogjes niet lang meer open houden. Wat zal dat heerlijk zijn, weer een nacht doorslapen in een gewoon bed. Wij zeggen alvast welterusten en tot snel, dikke kus van Con en Peg xxx

1. Mandy:
    Hoi Peg en Con,

Erg leuk om jullie reisverhalen te volgen.
    Wat een begin van de vakantie zeg! Maar dat gaan jullie gewoon helemaal vergeten. Vanaf nu is het tijd om te genieten, genieten, genieten!! Heel veel plezier en maak er samen iets moois van.

Dikke kus Mandy, Richard & Nienke
  2. Mon:
    16 december 2017
    Slaap lekker lieverds. Morgen met een frisse blik alles opnemen. Er ligt een zee van tijd op jullie te wachten. Dikke kus, Mon
  3. Mel:
    Veel plezier!
  4. Sandra Saes:
    16 december 2017
    Gelukkig veilig aangekomen en nu genieten van een waanzinnig mooie tijd samen! Dikke knuffel voor jullie aledrie nichtjes❤😘
  5. Marleen:
    16 december 2017
    Nu is het tijd voor te genieten,maak er maar wat moois van
  6. Marianne:
    16 december 2017
    nu lekker slapen, en dan heerlijk genieten leuk om jullie blog te lezen en te volgen ..have fun
  7. Sandra Staal:
    He Peggy. Eindelijk daar. Ga met plezier je verhalen lezen. Geniet ervan dames
  8. Marion van der zanden:
    16 december 2017
    wat een genot dat de reistijd al iets korter was als in eerste instantie. Gaan jullie nu maar lekker genieten en ons jaloers maken.
  9. Marianne Wachelder:
    16 december 2017
    Hoi, wat geweldig voor jullie om samen deze reis te maken en ik ga jullie zeker volgen have fun gr Marianne
  10. Jessica:
    16 december 2017
    Lieve peg en con, de start minder, maar de rest klinkt echt heerlijk. Zo geweldig dat jullie dit doen. Morgen fris en fruitig de dag tegemoet. Geniet ervan, dikke kus😘
  11. Karin Overtoom:
    16 december 2017
    He super jullie twee geniet ervan ik zal jullie met veel plezier volgen have fun 💋🥂
  12. John en Jeannine:
    16 december 2017
    Veel plezier aan de andere kant van aardbol
  13. Nicole:
    Super Peggy , veel plezier en geniet ze alle 2 😘
  14. Chantal:
    16 december 2017
    Heee peg geneet er mer lekker vaan mit zun twiee. Hiel veul plezeer 🍻👄
  15. Maud Loop:
    16 december 2017
    Heel veel reisplezier!!! We reizen graag met jullie mee!
  16. Charles:
    17 december 2017
    Mooie streek is het daar , prachtige foto's. Geniet ze.!
    Groetjes Charles
  17. Miranda boumans:
    17 december 2017
    Heerlijk, geniet er samen van met as en haar heerlijk gezin , dikke kus voor jullie allemaal.