Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
281

Over ons

Peggy, Pep, Peg of the Pegster...is een vrolijke spontane meid die houdt van het leven.
Ze geniet van mensen om haar heen die elkaar waarderen en met respect behandelen. Borrelen met vrienden onder het genot van een hapje en drankje is haar favoriete bezigheid. Met feestjes kun je haar ook dansend op een tafel vinden!

Het belangrijkste vindt ze...dat iedereen zichzelf blijft en zichzelf op waarde schat, iedereen is op zich de moeite waard.

Over onze reis

Maandag 11 december is het dan zover, ons avontuur NIEUW-ZEELAND!
Samen met mijn grote nicht/vriendin Conny Breemen zal ik een maand onze andere nicht Astrid gaan bezoeken en van daaruit het land gaan verkennen. Ik heb enorm veel zin om haar leven daar te leren kennen, de natuur te mogen bewonderen en het land beter te leren kennen. Ook het vooruitzicht van Kerstmis in de zon en Oud&Nieuw op het strand maakt mij enorm blij...eindelijk na jaren een verrassend begin van het nieuwe jaar. Even de afstand van het gewone leven nemen na veel positieve maar helaas ook negatieve periodes in mijn leven...en de rust nemen...zal deze reis al met al bijzonder maken.

Bezochte landen

Wij hebben 4 landen (2%) bezocht:

China, Nederland, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten.